Höstprommis och kvällsträning

Inte tog jag mig upp vid klockan åtta denna morgon heller, bättre lycka nästa gång helt enkelt haha. Men jag var iallafall upp i bra tid ändå och tog mig ut på en härlig höstpromenad på förmiddagen. Det var ju så galet fint höstväder idag, soligt och klart så jag var ute i strax under en timme ungefär med 'den fantastiska resan' i öronen.
 
Eftermiddagen sen spenderades mest innomhus tyvärr, jag var tvungen att ta i tur med lite som saknades i min ansökan om studiemedel från CSN så en del mejlande och så. Annars å blev det också en del franska plugg och lite gitarrspel.
 
På kvällen väntade träning och jag hade mina förhoppningar då tisdagen kändes så pass bra. Det var dock tyngre att köra idag. Jag känner lite att jag inte är redo för fulla varv än då jag har mycket teknik som måste slipas på för att ens komma nån vart men det blev iallafall nån sträckt tzucka, några dubbelpikhalver och sen teknikträning bakåt på tumbling.
 
Jag känner mig inte nöjd med träningen, jag har mycket teknikfel jag borde jobbat mer att ändra på än att bara köra "som vanligt". Gosh det är svårt, inkörd teknik är både läskig och svår att ändra på men jag måste tvinga mig själv till det och verkligen göra det jämt.
 
A ja det var de här dagen det, imorn är jag ledig igen sen imornkväll väntar Norrlandsläger men nu, sova.
 
Dixi Wonderland

Älskar att gå höstpromenader :D