Låt-research och en lugn träning med högt tempo

Det är alltid lika intressant hur det kan gå från 24 grader och strålande sol ena dagen till 10 grader och mulet dagen efter... att välja kläder är näst intill omöjligt haha dock var det inget problem idag då jag helt enkelt stannade inomhus. 
 
Jag passade på att damma hela huset på förmiddagen vilket tog sin lilla tid men jag hade ändå ingen bättre för mig. Sen fick jag ta tag och tvätta håret eftersom träningen var lagd senare idag. Annars så har jag gjort lite research arbete till vår pjäs dvs sökt hela näten efter kända kärlekslåtar med ordet love i sig som vi troligtvis ska använda oss av. Så skulle en enbart kika igenom min webbhistorik över idag skulle en kunna tro att jag planera ett bröllop haha
 
 
På kvällen väntade som sagt träning, en lite lugnare träning vi körde igenom varven men till grop så vi fick lite vila från de hårda landningarna. Det gick bra att köra också särskilt på tumbling då jag ställde flera helstarter till 1½ och dubbelskruvar bakåt. En lugn träning men med högt tempo var det om det makes sence haha så jag är trött såhär efteråt och imorn väntar jobb så nu ska jag sova.