igår grönan


det var en riktigt rolig och härlig dag igår. Bussen gick 06.45 och vi var framme i stockholm runt 9 nånting där det bar av till mc donalds för frukost eller ja jag åt glass haha.
Efter det så satt jag en stund på hötorget och åt jordgubbar med Robin och hans syster medans dom andra sprang runt och köpte och kollade på grejer sen bar det av mot Grönan.
Vissa gick och vissa tog båten över, jag gick och det gick vell ganska smidigt, lite fel gåningar, omvägar och krossade vattenmeloner senare (hehe) var vi framme vid Grönan.

På Grönan blev det ett j*vla springade mellan karusellerna iallafall om man gick med Jesper som var en aning överpreppad haha. Jag åkte det mesta bla jetline och twister ett antal gånger, insane och katapulten fast inte tilt, Kalle och Kolan försökte tvinga på mig och Jesper på den men no way asså haha

Halv 8 lämnade vi Grönan och tog det säkra före det osäkra och tog spårvagnen tillbaka till Seglestorg, väl tillbaka blev det en sväng förbi burger king sen vidare till bussterminalen där bussen kom nio och efter en ganska kul bussresa var vi hemma igen vi 23 nånting.

lite bilder: (dom fyra översta har jag tagit medans den sista har jag lånat av Carro)


asså vad säger man haha stackars vattenmelon hahaha


Jesper och Kolan på den obligatoriska cirkus karusellen


Robin och Jesper, (!?) haha


and me, det blåste så mycket att jag var tvungen att hålla i håret som bara kom ivägen på bilden haha


alla (spanjorer) samlade utom Carro som står bakom Kameran

Så sammanfattat a wonderful day :D