fadderkväll/övernattning i kyrkan


igår kl 18.00 bar det av till björsjö kyrkan på fadderkväll, riktigt roligt :D det blev charader och film Year one såg vi och den var väll helt okej men jag trodde den skulle vara roligare. Sen körde några sanning eller konka vilket jag råka bli indragen i på ett hörn lite pinsamt hehe, efter det kördes det kurragömma och singstar. Sen låg jag och Norea, Hanna och Lovisa runt Munter på golvet och prata och skratta tills typ halv 5 haha, så på en sovsäck på golvet har jag alltså sovit inatt eller tidigt imorse (det beror på hur man vill tolka det) men jag var inte ensam om att sova på golvet för det gjorde typ alla så alla var lite halv döa imorse när vi vaknade men kul vare haha :D

Bilder :)


Norea såg lite smått läskig ut med sina linser


ja tolka bilden hur ni vill hehe


här spelas det bä bä vita lamm haha


Hanna är lite cool haha


jag (inte så smickarande bild men, men)


ja ni vill inte ens veta haha hehe


oj oj haha

usch haha


Munter, Norea och Hanna kom med på ett hörn


Munter och Norea


ungefär såhär sov vi fast på sovsäckar

En riktigt kul kväll och natt som jag gärna gör om :D

Be safe/ Emelie